analogt London, part 2.

Vi fortsätter med fler bilder från vår London resa. Här har jag försökt fota Naturhistoriska museét. En otroligt vacker byggnad, jag tittade nog mer på själva huset än utställningarna där inne. 
 
Efter besöket på muséet så tog vi oss vidare till Notting Hill. 

Vi var vrålhungriga så Fish & Chips stod på schemat. Det ska självklart alltid stå på schemat när man besöker England. 
 
Finfina hus.  
 
Vidare mot Portobello Road och marknaden. Där fastnade vi vid ett bord fullt av gamla analoga kameror. Jag stod länge och funderade på om jag skulle slå till. Pontus är ju så mycket duktigare på det där än mig och sa "nu köper vi den här kameran" och vi tog skrapade fram varenda lilla pundsedel vi hade, men tillslut kom vi därifrån med en finfin Canon A-1. 
 
 Fortsättning följer : ) 
 
 
Vardag | |
Upp