Hej där ute!

Ja, nu har jag startat en ny blogg igen.
Martina heter jag, är 21 år gammal och bor i en småstad i Västra Götaland.
Förr hängde jag superlänge på tumblr, men ville ha något nytt så jag gick över till Devote. Tyvärr kände jag att det inte riktigt var min grej, så nu tänkte jag hänga här på blogg.se ett tag.  :) 
Jag har tänkt att den här lilla bloggen ska fyllas med bilder. Både digitala och analoga. 
Men kanske även lite ord, lite musik och andra kreativa grejer jag kan tänkas vilja visa upp. 

Lite mer om mig - Jag bor som sagt i en regnig småstad, drömmer om storstaden, gillar att klappa katter och dricka te. Tycker om att se på amerikanska komedieserier och läsa romantiska böcker. Har en lite extra stark kärlek till England och ligger gärna i timmar på en filt ute i solen. 

Hej på er där ute! Hoppas ni kommer gilla något av det jag publicerar här.  
Vardag | |
Upp